Welkom op de website van de

Fotoclub Dow.

Informatie over onze vereniging, en veel foto’s van onze leden.

Ben je nieuwsgierig hoe alles gaat binnen onze Fotoclub en / of heb je belangstelling om eventueel lid te worden neem dan (als je ook lid bent van de PV Dow) gerust contact op via ons secretariaat:

secretaris@fotoclubdow.nl

========================================================================================

10 november 2023:

De jubileum Expositie 2023 zit er op. Een zeer succesvolle editie mogen we zeggen.

Met een recordaantal bezoekers (724 !!!) zijn we uitermate tevreden. Die bezoekers lieten 650 stembriefjes achter met vele mooie complimenten en dat doet ons als bestuur en uiteraard ook de fotografen bijzonder goed.

Niet het allerbelangrijkst, maar zeker wel leuk is hoe de bezoekers de foto’s beoordeelden.

Die beoordeling kan je terugvinden onder het hoofdstuk “Exposities” in het hoofdmenu of je klikt: Uitslag Publieksstemming 2023

Hieronder een compilatie van de winnende foto’s:

Challenges: Lijnen, Schaduwen, Stillevens

De vrije Zwart-wit foto’s